3 saker-listan

3 saker jag ser fram emot
:
→ att bli frisk
→ min och Elias Göteborgsresa i maj 
→ att till hösten (förhoppningsvis) börja plugga sjuksköterskeprogrammet
 
3 saker jag tycker om
→ soliga promenader med en vän 
→ att kramas 
→ seriemaraton med Elias 
 
3 saker jag inte tycker om
→ lök
→ hur vår värld ser ut just nu 
→ att komma hem till en mörk lägenhet
 
 
3 saker jag är rädd för:
→ att någon i min närhet ska råka illa ut
→ spindlar
→ att inte räcka till
 
3 saker jag borde
:
→ sluta överanalysera allting så mycket
→ bli bättre på att höra av mig till de i min närhet
→ sänka kraven på mig själv
 
3 saker jag kan
:
→ fotografera
→ organisera
→ se det goda hos andra människor
 
3 saker jag inte kan
:
→ stå på mig och argumentera för min sak
→ fatta beslut när det gäller mig själv 
→ gå upp ur sängen i tid 
 
3 saker jag blir lugn av
:
→ struktur 
→ redigera bilder
→ Elias famn 
 
 
3 saker jag blir stressad av
:
 oordning 
→ att inte veta, t.ex. om något ska bli av eller inte
→ när dagarna går för fort och det känns som om man inte hinner med 
 
3 saker jag ska göra i helgen
:
→ fira min födelsedag! 
→ umgås
→ dricka drinkar
 
3 saker jag har gjort den senaste veckan
:
 umgåtts med nära och kära 
→ firat att jag äntligen fått en operationstid 
→ klippt mig 

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Nathalie, 20 år, Västerås
Kontakt: nathalieharlin[a]gmail.com

home  RSS 2.0 bloglovin