Den andra april

Som det senaste inlägget säger så fyllde jag 21 år i lördags och jag hade verkligen en sån himla bra födelsedag! Känner mig så lyckosam och privilegierad att jag har såna fina personer i min närhet. Ni är bäst. 
 
Vid ett-tiden hade jag bjudit över gäster hem till mamma och pappa för lunch och fika. Pappa tog de flesta bilderna under dagen och känner bara wow på den här bilden. SÅ mycket glädje. 
 
Bjöd på en tårta bestående av browniebotten, hallonkräm, chokladmousse och marängtopping efter det här receptet. Kan verkligen rekommendera receptet! 
 
Min bästa person. ❤️
 
På kvällen kom Emma över på en drink och lite chips innan vi tog bussen till stan och Tabazco, där vi bokat bord. Åt en himla god middag och pratade länge. Vid halv elva åkte Emma hem och jag och Elias fortsatte kvällen på en pub. Avslutade natten med lite nattkäk på donken innan vi landade hemma igen någon vid tre. 
 
Så tack alla som gjorde min dag så bra. Tack för alla fina presenter men mest av allt, tack för att ni delade min dag med mig. Den här födelsedagen ägde så mycket. 
 

Stort grattis i efterskott! :)

Svar: Tack så mycket! :)
nathalieharlin.blogg.se

Skrivet av: Amanda Jona [SPONTAN] | den 5 April 2016 | 09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Nathalie, 20 år, Västerås
Kontakt: nathalieharlin[a]gmail.com

home  RSS 2.0 bloglovin