Smashbox High Definition Concealer

För ett par veckor sedan kom den här lilla produkten till min ägo, en concealer från Smashbox. Hade varit utan en allt för länge (enligt mitt tycke) så en dag gick jag in på Kicks och sa att jag behövde en ny concealer. Personalen som hjälpte mig var hur gullig som helst och provade olika sorter och hade sig och tillslut blev det den här. Och jag är riktigt nöjd. Inte för att jag är någon expert inom området, men jag tycker den gör sitt jobb. Funkar bra att bygga på flera (tunna) lager utan problem och fäster man den med lite transparent puder håller den hela dagen. Finns på Kicks för 190 kr. 
 
Använder ni concealer? I så fall vilken? 

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Nathalie, 20 år, Västerås
Kontakt: nathalieharlin[a]gmail.com

home  RSS 2.0 bloglovin