Att koppla av

Jag fotar så sällan nu för tiden. Det är så synd tycker jag och det är bara jag som kan ändra på det. På nåt sätt är det som om inspirationen, lusten och orken är som bortblåst. Jag vill försöka hitta tillbaka till det, för det är som en slags avkoppling för mig. Att hitta motiv, testa olika vinklar, pilla med inställningar och slutarbetet i datorn. Andra saker jag vill göra mer av är att baka, lugna promenader i skogen och att läsa. Behöver prioritera lugna sysslor istället för att timmar framför en serie trötta dagar som idag, även om det också behövs ibland. 
 
Idag har jag prickat av nästan alla ovannämnda saker. Jag har testat ett nytt glutenfritt bröd som står och svalnar och jag har promenerat i vår lilla skog vi har utanför oss. Vad har ni gjort idag? 

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Nathalie, 20 år, Västerås
Kontakt: nathalieharlin[a]gmail.com

home  RSS 2.0 bloglovin