En snabbspolning genom de senaste månaderna

Hej på er som fortfarande kikar in här ibland! :) Det har nästan gått två månader sedan sist, hjälp vad tiden går fort! Tänkte i alla fall starta igång bloggen lite smått igen. Vi börjar med att kika på vad som har hänt under de senaste månaderna. 
 
Vi backar tillbaka till mitten av april. Jag gick på en arbetsintervju bland fina tegelbyggnader och en lördag for vi till Stockholm för att fira min farmor som fyllt år. 
 
Några dagar senare skrevs jag in på Akademiska sjukhuset och mellan den 19-25 april låg jag mest och sov i en sjukhussäng med postoperativa smärtor.
 
Väl hemma välkomnades jag med flera blombud (<3) och började röra på mig igen genom att gå upp och ned i trapphuset. 
 
Farmor kom och gjorde mig sällskap och vi gjorde flera utflykter. Här ovan ser ni vykort från Åsby hem & trädgård och caféet på Skultuna Messingsbruk.
 
I början av maj, närmare bestämt den åttonde maj, hoppade jag och Elias på tåget ned till Göteborg. Vi skulle se Mumford & Sons och passa på att njuta av en minisemester. 
 
❤️
 
Mumford & Sons! Inget kommer dock slå första gången jag såg dem live. 
 
Avslutade vår soliga och braiga lilla tripp med god lunch och gott kaffe innan vi lämnade Göteborg trötta och nöjda. 
 
Veckan efter Göteborg posade jag lyckligt både inne i lägenhetet och i bilen pga livet äntligen började bli normalt igen! Avslutade en kompletterande kurs med bra betyg, gick introduktion på ett nytt jobb och sa upp mig från ett annat. 
 
Mitt i alltihopa gick jag på bal med min bästa person också och hade en toppenkväll. 
 
Och nu har sommarvärmen äntligen kommit! Hur bra är inte det? 
 
Hoppas ni har det bra och njuter av sommaren som kommit! Puss så länge. 

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Nathalie, 20 år, Västerås
Kontakt: nathalieharlin[a]gmail.com

home  RSS 2.0 bloglovin