Så vill jag klä mig i vår

Skjorta, Gant Rugger/Nelly / Byxor, YAS/Zalando / Väska, &Other Stories / Skor, Nelly / Klänning, Topshop/Zalando
 
Nu när temperaturen äntligen börjar stiga längtar jag efter att klä mig i stilrena skjortor och bära klänningar till vinterbleka ben. Även fast det kanske dröjer ett bra tag till innan man kan göra det sistnämnda kan jag inte låta bli att drömma mig bort tills det faktiskt är dags igen. Och när det går, skulle jag mer än gärna bära klänningen här ovanför. Tills dess får en klassisk svart byxa pryda mina ben. 

Snyggt!

Svar: Eller hur! :)
nathalieharlin.blogg.se

Skrivet av: Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione | den 18 Mars 2016 | 09:00

Så tjusigt Natalie! Jag hållet verkligen med. Det går bara inte att sluta att drömma bort till våren!

Svar: Vad kul att du håller med! Nej precis, så nära samtidigt som den känns så långt borta.
nathalieharlin.blogg.se

Skrivet av: Tuva | den 18 Mars 2016 | 09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Nathalie, 20 år, Västerås
Kontakt: nathalieharlin[a]gmail.com

home  RSS 2.0 bloglovin