Lunch + kompishäng

Det känns som om jag inte gör så mycket annat än att jobba, trots att jag inte ens jobbar heltid hehe.. Men tur att en har kompisar som också jobbar kväll lite då och då - för att ses över en lunch smart grej. Man måste ju äta och varför inte passa på att umgås samtidigt? Den här veckan har jag hunnit med att luncha med både Emma (som kommit hem från Brighton) och Ida. Igår kom Ida hit och jag dukade upp bären på bilderna ovan tillsammans med mandelplättar och vispad grädde. 
 
Nu är det fredag och jag laddar upp inför en jobbhelg. Trevlig helg på er! :*

helt rätt, man får hitta sätt att kombinera nytta med nöja när en jobbar ;) gott det där <3

Svar: Jaa precis! :)
nathalieharlin.blogg.se

Skrivet av: ISA | den 17 Juni 2016 | 17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Nathalie, 20 år, Västerås
Kontakt: nathalieharlin[a]gmail.com

home  RSS 2.0 bloglovin