Min vårlista

Det fina vårvädret som varit verkar ha tagit en totalvändning och solen har skiftat till snöblaskigt regn istället. Men jag håller uppe hoppet om att värmen snart kommer för att stanna. Här kommer en liten lista på vad ser fram emot i vår! 
 
Känna vinden i håret när en cyklar överallt 
→ Sitta på uteserveringar med fint sällskap 
Fylla 21 
(så peppad pga förra födelsedagen spenderades i sängen med 40 graders feber)
 
→ Gå långa promenader i strålande sol och med bästa poddarna i öronen  
Ha årets första picknick! 
→ Fota mer
 
Spendera några dagar i Göteborg och se mitt bästa band Mumford & Sons 
→ Gå runt i solglasögon och tunna jackor 
→ Se hur allt blir grönare igen 

så fina saker som väntar!! tycker livet känns så mycket smidigare och allmänt gladare när man har fina saker att längta till.

Svar: Jag håller med!! De gråa dagarna blir så mycket lättare att ta sig igenom när man har roligheter som väntar framför en <3
nathalieharlin.blogg.se

Skrivet av: joré | den 24 Mars 2016 | 09:00

åh älskar sådana här peppiga listor! längtar också efter första picknicken. Och kaffen utomhus, ge mig vår nuuu <3

Svar: Vad roligt att du gillar den <3 Längtar så tills våren är här för att stanna!
nathalieharlin.blogg.se

Skrivet av: ISA | den 24 Mars 2016 | 09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Nathalie, 20 år, Västerås
Kontakt: nathalieharlin[a]gmail.com

home  RSS 2.0 bloglovin