I mina öron

När jag är hemma spelas en hel del musik, då mest genom Spotifyappen i Playstationet. Det brukar vara enklast så då vi inte äger (eller har plats för) några högtalare att koppla mobilen eller datorn till. Och så är det himla smidigt när man kan styra från andra enheter. 
 
Här är några av mina favoritlåtar just nu: 
Ain't No Saint - Peg Parnevik 
Lost Boy - Ruth B 
Mama Said - Lukas Graham 
Paper Thin - Astrid S
 
Och några artister som alltid går hem: 
Ed Sheeran
Meghan Trainor
Mumford & Sons
Veronica Maggio
 
När jag är iväg, kanske på en promenad eller sitter på bussen tycker jag däremot mer om att lyssna på podcasts.
 
Då lyssnar jag helst på någon av dessa: 
Elsa och Hannah 
Flora & Frida
Fredagspodden 
P3 Dokumentär
Ronden
 
PS. Klicka på låtnamnen och de öppnas direkt i Spotify. Poddarna får ni söka efter i valfri podcastapp! 

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Nathalie, 20 år, Västerås
Kontakt: nathalieharlin[a]gmail.com

home  RSS 2.0 bloglovin