Vykort från senaste veckan

Hoppas allt är bra med er! Idag tänkte jag att vi skulle ta en liten titt på vad jag har haft för mig den senaste veckan.
 
Förra veckan bestod av många gråa moln och regndroppar. Tycker jag fångade en ganska så bra i-väntan-på-bussen-selfie som visar vad jag tycker om det, hehe. På kvällen jobbade Elias så åt jag kvällsfika i form av te och clementiner framför några avsnitt av Girls. 
 
På torsdagen åkte jag till Stockholm! Och var gladare trots världens tokspöregn! Mötte upp farmor på centralen och tog tunnelbanan till Gamla stan för att äta lunch/fika. 
 
Vi hängde en stund på Fotografiska och när vi gick därifrån sken solen om vartannat som regnet öste ned. Syns knappt men det knäppa vädret bjöd på dubbelregnbåge, fint! 
 
Det knäppa vädret höll i sig även på fredagen och fick ha både paraply och solglasögon i högsta hugg när jag skulle åka in till stan. Jag och mamma skulle nämligen mötas upp för finmiddag och konsert. 
 
Fina, bästa mamma och Melissa Horn med band. Hade en sån bra kväll trots kaosigt och stressigt restaurangbesök (som ordnade upp sig pga toppenservice!). Fy tusan så bra konsert Melissa Horn bjöd på. På sin födelsedag och allt. 
 
Och igår fick jag äntligen kallelsen som jag väntat på. Firades med kaffe ute i solen och en pussbild! 
 
Vad har ni gjort på sistone? 

Vilka fina bilder :)

Svar: Tack så mycket snälla du :)
nathalieharlin.blogg.se

Skrivet av: Clara-Sofia tips & sånt | den 12 April 2016 | 09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Nathalie, 20 år, Västerås
Kontakt: nathalieharlin[a]gmail.com

home  RSS 2.0 bloglovin