Skärtorsdagen

Hej alla fina och glad påsk på er! Hoppas ni har en supermysig påskhelg oavsett hur ni firar. Hos oss är det inget större firande utan vi tar det ganska lugnt och ska eventuellt åka på en tur till IKEA senare idag. Jag tänkte i alla fall att vi skulle titta tillbaka på hur min skärtorsdag såg ut. 
 
Elias var hemma på förmiddagen så vi åt frukost i soffan och tog det lugnt. Men vid 12-tiden satte jag mig i bilen och lyssnade på mina peppigaste låtar för Emma har äntligen landat i Västerås (även om det bara är för en dryg vecka) och vi skulle träffas och laga lunch ihop! 
 
Efter snabbt klurat ut vad vi var sugna på, tog vi en sväng till Ica och när vi kom hem lagade vi det här goda. Sötpotatispommes med halloumi och fetaostkräm, alltså så gott! Vi båda tog mer trots mätta magar för det blev så bra. 
 
Och här är hon, som jag saknat henne! Satt i timmar och bara pratade och uppdaterade varandra om sånt som hänt på sistone, det som skaver och en himla massa roligheter. 
 
Efter en stund kom suget efter en kopp te, som vi planerat att dricka ute i det soliga vädret. Men lagom tills det var tedags hade himlen täckts av moln, så vi fick sitta inne. 
 
Jag och min kopp med te fotat av Emma. Och där tog även bilderna slut, även fast dagen inte ännu var slut. 
 
På kvällen mötte vi upp Elias och hans kompisar på Allstar för lite förtäring av mat och öl framför Sverige-Turkiet. Sen var årets skärtorsdag slut!  

Tack min fina vän för en toppendag <3

Svar: Tack själv kära du! <3
nathalieharlin.blogg.se

Skrivet av: Emma | den 26 Mars 2016 | 09:00

jag tycker det är så roligt att få hänga med på dagar såhär! och såå fint med återföreningar <3

Svar: Ja visst är det härligt <3
nathalieharlin.blogg.se

Skrivet av: ISA | den 26 Mars 2016 | 09:00

men åh så fint! och det låter som en himmelsk måltid?? halloumi = mums, sötpotatis = mums, fetaost = mums?? blir det ens bättre

Svar: Tack fina du! Jag tror nog inte det, en av mina favvokombinationer när det kommer till mat :)
nathalieharlin.blogg.se

Skrivet av: joré | den 26 Mars 2016 | 09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Nathalie, 20 år, Västerås
Kontakt: nathalieharlin[a]gmail.com

home  RSS 2.0 bloglovin