Vad jag gärna äter till lunch

Havrepannkakor med lemon curd. 
 
Halloumi med stekta grönsaker och vitlökssås. 
 
Pasta med min egna snabba tomatsås och massor av parmesan. 
 
Vad brukar ni äta till lunch? 

åh pannkakor! skulle kunna leva på det, plus tacos. plus mackor ;)

Svar: Håller med dig! Såå gott! :)
nathalieharlin.blogg.se

Skrivet av: ISA | den 23 Mars 2016 | 12:00

åhh mums :D det är väldigt olika för mig faktiskt :p

Svar: Hihi jaa! Samma här, blir ofta att jag bara slänger ihop nåt enkelt jag är sugen på efter vad som finns hemma :)
nathalieharlin.blogg.se

Skrivet av: lucy | den 23 Mars 2016 | 12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Nathalie, 20 år, Västerås
Kontakt: nathalieharlin[a]gmail.com

home  RSS 2.0 bloglovin